Joorchin Team

Joorchin Team

در این وبلاگ شما یاد میگیرید که چطور از رایانه شخصی خود درآمد کسب کنید و چطور به دیگران آموزش دهید.
هدف تقویت مهارت کار تیمی و ساختن یک مجموعه دوستانه و متحد می باشد که نتیجه آن افزایش درآمد تک تک اعضا خواهد بود.

بایگانی
آخرین مطالب

کریپتوتب چیست؟

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۲۶ ب.ظ

 

کریپتوتب یک مرورگر و یک افزونه کم حجم با قابلیت استخراج بیت کوین هنگام وبگردی است.

اساس کار این سیستم بدین گونه است که کاربران می‌توانند نرم افزار مرورگر یا افزونه آن را برای مرورگر گوگل کروم نصب کنند و در هنگام وب‌گردی اقدام به استخراج بیت کوین نمایند. استفاده و دانلود از این نرم افزار و افزونه رایگان و با شعار مشارکت همگانی در استخراج بیت کوین به انتشار رسیده است.

در واقع کریپتو تب استخر ماینینگ بزرگی است که از توان مجموع بسیاری از کامپیوترها استفاده می‌کند تا بیت کوین به دست آورد. شما می‌توانید با استفاده از حساب فیسبوک یا گوگل خود وارد آن شوید. این مسئله ایده جالبی است زیرا موجودی بیت کوین شما همیشه امن باقی می‌ماند. اما اگر شما حساب کاربری نسازید و به طور تصادفی این برنامه را پاک کردید، تمام بیت کوینی که تا به حال استخراج کرده اید را از دست خواهید داد.

نکته ای که وجود دارد این است، برنامه های زیادی موجود نمی‌باشند که همانند کریپتو تب بتوانید بدون انجام کار خاصی، به طور قانونی فرصت کسب بیت کوین را داشته باشید، مخصوصا اگر آن را با برنامه های هایپ (برنامه سرمایه گذاری با سود کلان) در سراسر اینترنت مقایسه کنید. این مرورگر ممکن است یک نقطه شیرین برای کاربران بی تجربه ای باشد که به آنها اجازه می‌دهد قدرت رایانه خود را در ازای کسب درآمد و ماینینگ بیت کوین استفاده کنند. اما با شناخت فرایند استخراج بیت کوین متوجه خواهید شد که این روش واقعا به صرفه نیست.

چیزی که باعث افزایش شدید جلب توجه کاربران به کریپتو تب شد، طرح عضوگیری آن بود. اصل موضوع همین بود و الا کمتر کسی حاضر است برای درآمد ناچیزی که حتی جوابگوی پول برق سیستم هم نیست از کریپتو تب استفاده کند.

به طور خلاصه سیستم به کاربران می‌گوید، از درآمد کم ماینینگ خود ناراضی هستید؟ دوستان خود را دعوت کنید و تا هفت سطح به صورت هرمی از پاداش استخراج دوستانتان و دوستان دوستانتان پورسانت دریافت کنید.

این شرکت قول داده است که شما می‌توانید ۱ بیت کوین یا بیشتر از آن را به دست آورید، اما تنها راهی که می توانید این کار را انجام دهید دعوت هر چه بیشتر افرادی است که از این اپلیکیشن استفاده کنند. سیستم زیر مجموعه گیری کریپتو تب ۱۰ مرحله ای می باشد و به میزان افرادی که شما به این افزونه دعوت کنید و شروع به فعالیت با آن کنند، سطح دسته بندی شما نیز تغییر می کند. در سایت این شرکت بیان شده به میزان هر فردی که وارد زیر مجموعه خود کنید به شما پرداخت انجام می شود.

 

  • رضا خان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی